Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Lakier Eclair

Lakierowy zawrót głowy...


Dawno szukałam lakieru właśnie takiego jak Eclair - Lumineux czyli tzw. lakieru biżuteryjnego... aż znalazłam :) Jest to lakier z zatopionymi, mieniącymi się różnego kalibru brokatami :) Efekt jest na prawdę oszałamiający. Dostępny w 3 wariantach kolorystycznych: czerwonym, srebrnym i różowym. Ja wybrałam kolor nasyconej czerwieni, myślę że pasujący do zbliżających się świąt i sylwestra. Łatwo się go aplikuje i schnie w bardzo szybkim tempie. Dwie warstwy dają efekt mocnego krycia.






Lakier zakupiłam w internetowej hurtowni kosmetycznej http://www.eclair-nail.com/sklep/ (klik) bardzo polecam ten sklep. Posiadają szeroką gamę przeróżnych ozdób i innych artykułów do paznokci a lakierów co nie miara od świecących w ciemności, piaskowych, metalicznych po zmieniające kolor pod wpływem temperatury. Myślę że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Towar wysyłają ekspresowo. Sklep sprawdzony i godny polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz