Obserwatorzy

czwartek, 28 listopada 2013

Niespodzianka... :)


Ponieważ mój tusz do rzęs Helleny Rubinstein się kończył i już nawet reanimacja wodą mu nie pomagała, musiałam nabyć nowe opakowanie. Nie miałam czasu żeby śmignąć do galerii więc zakupiłam tusz przez internet na sprawdzonej przeze mnie i moich znajomych stronie perfumerii (klik) www.dolce.pl za 144zł z przesyłką. Oczekiwałam gabarytowo małej paczki (sam tusz przecież nie jest wielki) ale ku mojemu zdziwieniu kurier przyniósł dość duży karton... Po otworzeniu doznałam szoku gdyż zamawiałam samą mascarę a otrzymałam super zestaw gdzie do tuszu jest dołączony dwufazowy płyn do demakijażu i miniatura kremu pod oczy oczywiście wszystko z HR. 


Polecam zakupy na www.dolce.pl jest to najlepsza perfumeria w sieci! Towar jaki posiadają jest w 100% orginalny. Niejednokrotnie zakupione perfumy porównywałam z tymi z markowych perfumerii w galeriach i nie odbiegają ani zapachem ani trwałością. Moi znajomi również się nigdy nie rozczarowali. 

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna niespodzianka :)
    Ale cena tuszu mnie zmroziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. może i nie jest tani ale na prawde rewelacyjny i wart każdej ceny :)

    OdpowiedzUsuń