Obserwatorzy

wtorek, 11 marca 2014

Urodzinowo - torcikowo :)

Wczoraj swoje urodziny obchodziła moja koleżanka. Postanowiłam zrobić jej niespodziankę w postaci tortu :) A że jest maniaczką butów ;) wymyśliłam tort w kształcie prostokątnego pudełka na którym dumnie stoi bucik na szpilce :)
Oto ten właśnie tort... jest w całości jadalny :)



Bucik zrobiony w całości z masy cukrowej :)
Z wielką perfekcją i dbałością o najmniejszy detal. Masa jest imitacją skóry, nawet zostało odwzorowane każde przeszycie!



Torcik robiła Iza z "Tortowych Kreacji"
Tu znajduje się link do facebooka
Zapraszam do galerii gdzie można popodziwiać inne równie piękne słodkości :)



Niespodzianka dla jubilata gwarantowana!


Tort zrobiony z pieczonego własnoręcznie przez wykonawczynię biszkopta, przełożony dwoma warstwami bitej śmietany. Aż mi ślinka cieknie patrząc na te fotki :P


Nie czekałam na łyżeczkę tylko ugryzłam prosto z talerza :) :) :)

1 komentarz: