Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

MUST HAVE na 2014 rok!

W tym roku postanowiłam sobie, że wzbogacę moją kosmetyczkę o parę nowych kultowych kosmetyków
z tak zwanej wyższej półki :) Oto moja "chciejlista":


Nowe Meteoryty Guerlain


Lakier do ust Guerlain Gloss D'efner  w kolorze Rose splatch 


Terracotta 4 seasons

Isa Dora błyszczyk witaminowy kolor Lychee


Farbka do brwi Make Up For Ever - Aqua brow


Puder HD Make up for ever


Paletka cieni Urban Decay - Naked nr 3

Pędzel Zoeva

Puder Le prisme od Givenchy

Róż do policzkow Le prisme od Givenchy


Bardzo popularny wśród zagranicznych makijażowych blogerów Bronzer Nars - Laguna


No i żeby to wszystko móc załadować ;) plecak na kółkach Inglot :)


Jeżeli któraś z wymienionych przeze mnie rzeczy jest już w Waszym posiadaniu proszę pisać opinie w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Jejku cudowne chciejstwa ;) mam meteoryty mozesz bpoczytac u nnke na blogu ;))) Napisz prosze pare slow o tej farbce do brwi plissss ;)) Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko już lecę do Ciebie kochana na czytanko :)

      Usuń
    2. jak tylko zakupię farbkę to na pewno wstawię opinię :)

      Usuń
  2. Acha i roz do policzkow Givenchy cudowny na lato i ten kolor achh to tez bedzie moje chciejstwo ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego chciejstwa mam juz ta farbke ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na recenzję na Twoim blogu :):):)

      Usuń
  4. Mam błyszczyk Isa Dory i całkiem przyjemnie się spisuje. Reszta mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń