Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

O rzęsiskach słów kilka...


Chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat rzęs polskiej marki Neicha. Trafiłam na nie całkiem przypadkowo szukając w necie informacji na temat rzęs. Posiadam model #515, który zakupiłam specjalnie na imprezę sylwestrową. 



Koszt jedyne 16,90 ;) a efekt jaki tworzą na oku jest obłędny. Miałam przypadek, że zakupione rzęsy znanej marki Ardell różniły się od siebie długością :/ Bardzo mnie to denerwowało kiedy lewe oko miało dłuższe rzęsy niż prawe i musiałam korygować wadę tuszem. Rzęsy Neicha zadziwiły mnie dokładnością i starannością wykonania. Nie ma mowy o różnicach w danej parze rzęs, obie są identyczne. 







Firma posiada wiele modeli więc każdy znajdzie coś dla siebie, od bardziej naturalnych po spektakularnie długie. Są oczywiście wielokrotnego użytku, lekkie wręcz niewyczuwalne w noszeniu. Można zakupić je od razu ze strony producenta  www.neicha.pl (klik) Wybieram produkty naszej rodzimej firmy, która jest bardzo konkurencyjna cenowo w stosunku do innych zagranicznych marek a rzęsy nie odbiegają jakościowo od pozostałych.
Dajcie znać czy miałyście styczność z rzęsami Neicha a jeżeli jeszcze nie to szczerze polecam :)




1 komentarz: