Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

Wszystko na temat tuszu do rzęs Hellena Rubinstein - Lash Queen Feline Blacks...

 

Długo szukałam i wreszcie znalazłam tusz, który mi przypasował w 100%. Używam różnych wysokopółkowych produktów ale tylko temu pozostanę wierna. Kończę właśnie drugie opakowanie :) Jedno średnio starcza na 5-6 miesięcy. 

Zalety:
- nie uczula moich wrażliwych oczu 
- nie rozmazuje się w ciągu dnia 
-pięknie wydłuża, podkręca, pogrubia i rozdziela rzęsy
- kolor głęboka czerń
- duża szczotka 


Najlepiej maluje po dwóch tygodniach użytkowania ponieważ jak dla mnie tusz z początku jest za rzadki. Polecam osobom chcącym posiadać piękne "firany" :P


cena: 145zł 














2 komentarze:

  1. Podoba mi się efekt. Ale cena przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohohooo !:)...Cena zatrważająca:)....Ja uwielbiam tusz Lash Architect 4D L'Oreal..cena około 65 zł chyba, ale naprawdę pięknie wydłuża rzeski:) Obecnie mój ulubiony:). Magda N:)

    OdpowiedzUsuń